DumpStats voor Freddie M

92,403 +111858 -19455

Kudos

#513 (Top 0.1605%)

Kudos/dag 13.54
Kudos/reaguursel 16.85
Meeste kudos op 1 reaguursel 1949
Minste kudos op 1 reaguursel -721

5,485

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.8
Topreaguursels 25
Woorden per reaguursel 15.3
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 17-10-2007
Eerste reactie op 18-10-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-19 12:07:39 door FreddyboyK op Ondiep varen
Dat moet ie juist nog doen, dan komt ie meteen weer los.

0 kudos 2026-06-05 15:38:28 door Bartoli op Meer WK groepsfoto’s in historische stijl
Niets is minder waar. Het wijsje gaat: "Amsterdam die mooie stad, die is gebouwd op palen.." En die palen, dat zijn dikke eikenbomen uit Noorwegen. De handel was dusdanig belangrijk dat er een Nederlandse historische wijk is in de oude havenstad Flekkefjord. Go google voor meer.. mand.

0 kudos 2026-06-04 14:41:27 door Duranor op Met je blote reet in de trein staan
@pietpvv | 04-06-26 | 14:57: Niet het nieuws de laatste tijd gevolgd ? Een mes is ook een wapen en daar weten ze alles van in Engeland .

2 kudos 2026-05-26 23:33:37 door henkdevriezer op Vogel kopt voorruit
Dit is de eigen bezorgbus van Amazon, gebouwd door Rivian. Precies ontworpen naar wens van de bezorgers. Daar zijn toffe video's over te vinden als je geïnteresseerd bent in design, techniek of elektrische auto's.

-1 kudos 2026-05-26 19:05:01 door RemkoNHN op Vogel kopt voorruit
@duke_nukem | 26-05-26 | 20:05: Amazon Prime is geen voertuig kerel.

0 kudos 2026-04-25 02:00:03 door DwarsLezer op Busje komt NUUUUU!
Dus ga je seinen en lopen opfokken? Maak jij ook altijd van je eigen probleem andermans probleem? Daarbij: het normaliseren van asociaal rijgedrag draagt bij aan de verloedering van de maatschappij. Dan kan jij in ieder geval niet meer daarover janken.

53 kudos 2026-04-24 13:59:41 door blupi op Busje komt NUUUUU!
Dan moet busjemeneer gewoon achter die vrachtwagen blijven.

13 kudos 2026-02-09 18:14:48 door Valreep op Ff het vuilnis buitenzetten
'S morgens rond een uur of elf een borreltje. Vervolgens 's middags twee of drie borreltjes. Om 's avond af te sluiten met twee of drie borreltjes en twee potjes bier.

7 kudos 2026-02-06 16:22:29 door Meneer 42 op Donald Trump doet racies
@Waarschijnlijk | 06-02-26 | 17:04: Maar hij had wel minister Goebbels en een handvol getalenteerde filmmakers.

9 kudos 2026-01-16 18:13:50 door Albertoooh op Ik help je wel
Hoezo voor een blondje? Pamela Anderson vond ik super goed acteren.